آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله بیمار 4 CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از درمان شایع ترین مرحله 4 CKD است، برای بیمارانی که دیالیز می شوند، آنها می خواهند بدانند که اگر آن را به طول عمر آنها را کوتاه کند.

امید به زندگی از بیماری کلیه بستگی به عوامل بسیاری، از جمله مرحله از بیماری، سطح عمومی بیمار از سلامتی و سن، و چه نوع از درمان بیمار دریافت می کند. این مهم است که وزن با کیفیت از مسائل زندگی و همچنین، به عنوان یک بیمار ممکن است چهار سال با یکی از درمان و دو با یکی دیگر زندگی می کنند، اما می تواند کیفیت بهتر زندگی را با پیش آگهی کوتاه تر.

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله، بین یک، به صورت حداقل شدید، و پنج، شدید ترین تقسیم شده است. این در طول زمان توسعه و نشان دهنده شکست آهسته از اندام. با وضعیت بحرانی، پیش آگهی می تواند بسیار خوب است در صورتی که بیمار مراقبت های حمایتی می شود. دیالیز ممکن است لازم باشد به سر می برد برای کلیه ها در ابتدا و بیمار می تواند به بهبودی کامل می کند. بیماری های مزمن شامل آسیب دائمی و هم سخت باشد به درمان می شود. اما بدون توجه به آنچه، می تواند به بیمار کمک کند تا طولانی تر طول عمر خود را به جای که کوتاه کند.

این شاید یک چیز ترسناک برای برخی از بیماران، هر چند کسانی که امید به زندگی با کمک دیالیز گسترش داده اند وجود دارد. اما آنها تا به حال به آن را سه بار در هفته، و آنها نمی خواهند به انجام این کار برای همیشه لطفا برای. به طوری که آنها امیدوار باشیم که یک اهدا کننده مناسب کلیه می تواند برای آنها در بر داشت. متاسفانه، برخی از بیماران می تواند این فرصت را به دلایل بسیاری می کنید، مانند شرط اضافه وزن یا بیماری. از آنجا که پزشکان می خواهید را به اندام به افرادی که بهترین شانس زنده ماندن.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که دیالیز خواهد عمر 4 نفر CKD به جای کوتاه شدن مرحله طولانی تر است، اما بهترین درمان برای آنها مناسب نیست. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در درمان CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله بیمار 4 CKD





:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله 4 CKD بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: